reklama

Urząd poszukuje dyrektora. Jakie wymagania trzeba spełnić?

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe

Urząd poszukuje dyrektora. Jakie wymagania trzeba spełnić? - Zdjęcie główne

foto Poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaGmina Zelów ogłosiła konkurs na stanowisko dyrektora Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy im. Adama Mickiewicza w Zelowie. Jakie wymagania muszą spełnić kandydaci na to stanowisko?
reklama

Urząd Miejski w Zelowie poszukuje osoby na stanowisko dyrektora w miejscowej bibliotece. Kandydaci, którzy chcą aplikować na posadę, muszą spełnić szereg wymagań. Te niezbędne to m.in. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo inne innego niż Polska państwa UE lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie. Minimum pięcioletnie udokumentowane doświadczenie zawodowe, a także dwuletnie doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, edukacji lub szkolnictwa wyższego.

Osoba ubiegająca się o to stanowisko musi posiadać także 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim, a także wykazać się znajomością przepisów prawa regulujących funkcjonowanie bibliotek, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych. Wśród wymagań zawarto też znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności bibliotek.

reklama

Jako wymagania fakultatywne wskazano: wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe o kierunkach bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, zarządzanie kulturą (lub pokrewnych), ukończone inne formy kształcenia i doskonalenia zawodowego, nadające uprawnienia do pracy na stanowisku bibliotekarza, doświadczenie na stanowisku kierowniczym w instytucjach kultury, doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi, seniorami, organizacjami pozarządowymi działającymi w obszarze kultury i innymi środowiskami twórczymi, doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną.

Kandydaci wymagane dokumenty muszą złożyć do 29 kwietnia w siedzibie urzędu miejskiego przy ul. Żeromskiego.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo