W Powiatowym Urzędzie Pracy w Bełchatowie pojawiły się nowe ogłoszenia dotyczące wolnych stanowisk w Zelowie i okolicach. Aktualne oferty znajdują się również na portalu ogłoszeniowym OLX. Aktualnie w gminie Zelów i regionie poszukiwani są m.in. kasjer, kierownik sklepu, magazynier czy teleinformatyk. Ofert jest jednak znacznie więcej. Poniżej wybraliśmy kilka najciekawszych. Sprawdź, gdzie potrzebni są pracownicy i ile można zarobić.
Oferta pracy: MAGAZYNIER
Miejsce pracy: Pożdżenice, powiat: bełchatowski, woj: łódzkieZakres obowiązków: Odbieranie wyrobu gotowego oraz ustawienie go w magazynie, przygotowywanie wysyłek- kompletowanie, dowożenie materiałów na produkcje, załadunki aut.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN praca poniedziałek-piątek: 6-14,14-22
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: magazynier
Wymagania konieczne: wykształcenie podstawowe, obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą.
Wymagania pożądane: wykształcenie zasadnicze zawodowe
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Oferta pracy: KASJER - SPRZEDAWCA
Miejsce pracy: Piotrkowska 32, 97-425 Zelów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkieZakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 4 360 PLN praca od poniedziałku do niedzieli - równoważny system pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kasjer handlowy
Typ propozycji: praca w wolne dni
Wymagania konieczne: wykształcenie podstawowe
Inne wymagania: okres próbny – 3 miesiące - zatrudnienie od zaraz: TAK - wynagrodzenie + możliwość premii - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Pracodawca: DINO POLSKA S.A.
Krótki opis działalności gospodarczej: Market spożywczo - przemysłowy.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 97-403 Drużbice-Kolonia 145, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych
Preferowane formy kontaktu: telefon
Oferta pracy: TELEINFORMATYK
Miejsce pracy: 98-113 Gucin, powiat: łaski, woj: łódzkieZakres obowiązków: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej sprzętu teleiformatycznego eksploatowanego w stacji. Konfiguracja sprzętu sieciowego oraz monitorowanie prawidłowości urządzeń komutacyjnych i teletrnsmisyjnych. Współdziałanie ze służbami technicznymi w usuwaniu awarii sprzętu i sieci teleimformatycznych. Obsługa i konserwacja eksploatowanych urzadzeń telekomunikacyjnych oraz pomiarowych stacji. Prowadzenie dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 4 970 PLN wynagrodzenie 4971 + dodatek za wysługę lat. Docelowo umowa na cza snieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie ogólnokształcące, kierunek: telekomunikacja lub informatyka
Inne wymagania: Dośiwadczenie mile widziane w branży telekomunikacyjnej, poświadczenie bezpieczeństwa, certyfikaty- ukończone kursy IT. Umiejętność - obsługi systemów operacyjnych Windows i pakietu aplikacji biurowych MsOffice, znajomość budowy sieci komputerowych ( elementy pasywne i aktywne), wiedza w zakresie administracji sieciami komputerowymi.
Pracodawca: Regionalne Centrum Informatyki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rakowicka 29, 30-901 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Oferta pracy: PIELĘGNIARKA
Miejsce pracy: 97-425 Zabłoty 19, powiat: bełchatowski, woj: łódzkieZakres obowiązków: Praca z mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej polegająca między innymi na: pielęgnowaniu, udzielaniu pomocy medycznej, usprawnianiu fizycznym i psychospołecznym, aktywizowaniu, nadzorowaniu. Współdziałanie z lekarzami. Podawanie leków. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji. Uczestniczenie w pracach zespołu terapeutyczno-opiekuńczego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Warunki świadczenia pracy: Stacjonarna
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN Praca od poniedziałku do niedzieli 12 godzin w godz. 7-19 i 19-7 Równoważny system pracy,
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pielęgniarka
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie zawodowe, pielęgniarka – prawo wykonywania zawodu, współpraca w zespole
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej
Krótki opis działalności gospodarczej: zakwaterowanie soób potrzebujacych pomocy społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Oferta pracy: POŁOŻNA
Miejsce pracy: 97-425 Zabłoty 19, powiat: bełchatowski, woj: łódzkieZakres obowiązków: Praca z mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej polegająca między innymi na: pielęgnowaniu, udzielaniu pomocy medycznej, prowadzenie edukacji zdrowotnej. Współdziałanie z lekarzami. Podawanie leków. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji. Uczestniczenie w pracach zespołu terapeutyczno-opiekuńczego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Warunki świadczenia pracy: Stacjonarna
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-19 i 19-7 / równoważny system pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: położna
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie zawodowe, położna – prawo wykonywania zawodu, współpraca w zespole
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej
Krótki opis działalności gospodarczej: zakwaterowanie soób potrzebujacych pomocy społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Oferta pracy: Kierownik Sklepu I Zelów
Miejsce pracy: ZelówWynagrodzenie: 6700 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Opis: Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Poznaj nas i Twoje przyszłe obowiązki
Lubisz kontakt z ludźmi i dynamikę pracy w handlu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do zespołu Biedronki na stanowisko Kierownika Sklepu w jednym z naszych 3500 sklepów. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!
Za co będziesz odpowiadać?
Zarządzanie zespołem liczącym ok. 20 osób; Motywowanie i rozwijanie Twojego zespołu oraz rekrutację nowych pracowników; Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami; Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacji strat, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów.
Jakich osób szukamy?
Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem w branży handlowej, usługowej lub gastronomii, Samodzielnych i proaktywnych w działaniu; Komunikatywnych; Nastawionych na realizację celów sprzedażowych i optymalizację strat; Gotowych do nauki nowych rzeczy i rozwoju swoich kompetencji.
Co zapewniamy?
Umowę o pracę bez okresu próbnego; Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika; Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.
92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia. Kilkumiesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem; Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne; Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej; 80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Etapy procesu rekrutacji:
Analiza i selekcja CV, Spotkanie rekrutacyjne z Rekruterem oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży, Assessment Centre, Decyzja = informacja zwrotna.
Jak Cię wdrożymy?
Okres wdrożenia trwa ok. 6 m-cy; Podczas szkolenia poznasz pracę na każdym stanowisku w sklepie – Sprzedawca Kasjer, Zastępca Kierownika Sklepu, Kierownik Sklepu; Szkolenie częściowo realizowane jest w wyznaczonych sklepach szkoleniowych; Podczas całego etapu wdrożenia masz zapewnione wsparcie opiekuna.
Dane wynagrodzenia: 6700 zł brutto
Oferta pracy: Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: ZelówWynagrodzenie: Nie podano
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Opis: Firma Interoil Sp.j z siedzibą w Zelowie, prowadząca sieć stacji paliw oraz hurtownie paliw zatrudni osobę na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac
Zakres obowiązków: samodzielne naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie rozliczeń z zakresu zasiłków chorobowych, urlopów oraz czasu pracy, nadzorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy, w tym: umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zarobkach, zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej w tym akt osobowych, weryfikacja i aktualizacja poprawności danych w systemie, współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego oraz sprawozdań do GUS, aktualizowanie regulaminów wewnętrznych.
Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac, znajomość obowiązujących przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość programu Płatnik, sprawna obsługa programu Excel, Word, rzetelność, odpowiedzialność, mile widziana znajomość programu Symfonia
Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość szkoleń i rozwoju, przyjazną atmosferę, elastyczne podejście do godziny rozpoczęcia pracy
Oferta pracy: Prywatna apteka zatrudni magistra farmacji
Miejsce pracy: BuczekWynagrodzenie: 3 500 - 3 700 zł / mies. brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Wymiar czasu pracy: Niepełny etat
Opis: Mała, prywatna apteka (nie sieciówka) zatrudni magistra farmacji na pół etatu lub umowę zlecenie. Szukamy osoby dynamicznej i samodzielnej, otwartej na ludzi, komunikatywnej. Praca w godzinach od 8:30 do 17:00 na całą zmianę 2-3 dni w tygodniu. Grafik ustalamy elastycznie uwzględniając potrzeby pracownika, więc bez problemu da się to pogodzić z inną pracą bądź opieką nad dziećmi.
Apteka mieści się w małej miejscowości Buczek ul. Parkowa 1B, dobry dojazd z Łasku lub okolic Zelowa. CV prosimy dostarczyć osobiście do apteki bądź na maila.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.